T B O N T B

att blogga eller inte att blogga, ja det är frågan.


Har varit skit kass på uppdatering men så kan det gå, vad har hänt senaste tiden då ?
jo jag fyllde år och då fick jag massor av sen fick jag även två korgar, underkläder,
presentkort och en tröja ! :)

för pengarna så köpte jag en 40 tum blev det och den är underbar.


Vad gör jag nu ? jo igår agerade vi barnvakt till mathilda ( mohaha) nej men vi drog hem till niklas mamma där mathilda då var och kollade film med henne medans alla andra in this house var och käkade hos niklas halvsysters farmor & farfar ( alltså niklas mammas Mans päron ) haha lite komplicerat men jajaja. nu sitter ialflall niklas och spelar sitt jävla spel ( funderar på att halshugga både honom och den där jävla konsollen) sen sitter jag vid hans skit dator som är dum hela tiden och har inte ett ända jävla bra program.. fan saknar mina grejer detta är ju kassa grejer... aja hejdå puss på er .


gammal bild som vanligt.. finns ju som sagt inte ett piss på denna skit dator.. <3



Postat av: juliciouz

var gärna med och delta i min Dagens Blogg tävling, drar 7 vinnare ikväll :D

2011-02-18 @ 08:09:01
URL: http://juliahillgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://diybaglover.blogspot.com/

2011-02-19 @ 12:11:20



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: