OH CRAP


Här sitter jag vid datorn med min jävla kaffe latte som nån jävla statsbo. äter gör jag också, vad ? jo fucking potatis kroketer med lingonsylt? hur gott lät de liksom.. nja inte så awsome. Igår var det skiva igen, sista skiten jag går på säger jag bara. Eller inte för att det var skit, men vi kom hem halv 6 i morse vilket är rätt ovärt...jag och sara har iaf handen på hjärtat och lovar oss själva att det är sista i år. Kan ju säga att det inte gick så jävla bra i morse, kom upp , käkade osv men sen gick det bara utför och jag kunde inte gå till skolan så det slutade med att jag somnade om...vilket var rätt värt.

Fick sms av Sara senare att även hon hade slutat i samma situation, sånt funkar inte när man ska sköta skolan också liksom...därmed vårat avtal! bilden på oss är inte den bästa eller skarpaste, men fotade med innerkameran vilket kan bli fuckat i fel ljus... haha awsome




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: