Denise





Hej! just nu ligger jag och kollar på tv. How I met your mother som startar nu. Ihelgen har jag haft fullt upp. I fredags drog jag, Niklas, Benjamin & Chribba till Clustret på 18 års fest. efter festen drog vi hem till mig och sov, på morgonen lekte jag hemmafru och gick upp och fixade frukost som jag sedan bar in till grabbarna så satt vi och åt tillsammans i mammas rum ( större än mitt ) awsome.

Sen I går så drog jag och hanna hem till Resander på chill kväll, trevligt folk och goa chips som stackars Marielle blev av med pågrund av mig...haha asså. Jaja, fick iallfall mitt paket i förväg av hanna ( sötisen!!!) hon hade slagit in paketet i en strumpa och tvingade mig att öppna haha! ( glömde lägga upp bilden på strumpa gör det sen ) fick iaf mitt namn skkrivet på ett halsband!! super fint thank you darling ! <333 super nöjd! :)

OCH för det sista. I övermorgon fyller jag år. woopwoop!


Postat av: Carro

Grattis underbaraste du ... nu lämnar du 17 och åker ända upp till 18 :D



Puss Puss

/Carro <3

2012-02-07 @ 00:33:59
URL: http://cyousoon.blogg.se/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: