♥MAJS♥



Tjeeeeenaaaaree! sitter i sängen, med te och min nya favvo- majs burken! är helt såld asså helt sjuuukt gott.. random yepyep. idag var vi på modernamuseet...kul (Y) nej men helt okej för att vara museem. det handlade om foto-historia. mycket naket på bilderna och mycket skratt m.m typsikt tonåringar hihi.

   Innan var jag Victor & Anton i stan, käka lite, fika lite, kissa lite , shoppa osv. Ja varför jag drog upp pissandet är för att jag tycker att det suuuuuger att det ska kosta fucking 10 spänn att kissa... jobbigt. Köpte iallfall en tröja på Hollister ( den på bilden) skulle kanske köpa ett par mjukisar också, men väntar lite för jag köpte upp lite för mycket på maten så får vänta tills pengarna rullar in :)




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: