dress



sitter och letar klänningar, det är ju dresscode på fredag nästa vecka och du ska man bära vitt. Jag, i klänning, och vit dessutom?.. nja man kan nog föreställa sig mig i det men jag har ingen plus använder aldrig klänning... vi får se hur det blir med det! finns väldigt få ute i affärerna samt hemsidorna.. dessa fyra är några av få som finns på Nelly iaf.

Jaja, idag slutade jag halv tolv, as always. Efter det tog jag ut pengar, gick hem, duscha, drack te och ja som vanligt fastklistrad vid tvn. Ska nog försöka lura iväg hanna lite nu för hon är ledig idag den busen. hihi :)

Postat av: Rebecca Nilsson

Hej! Har dagens blogg tävling och det skulle vara superroligt om du var med och tävlar. Allt du behöver göra: kommentera att du är med för att bli dagens blogg. (http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/january/vill-du-bli-dagens-blogg.html#comment) Lycka till! :)

2012-01-28 @ 19:15:38
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: