HATE

något jag grovt hatar är dessa jävla kåt nissar på facebook som leker att det är största kvinno kännaren. " en tjej vill ha en kille som ser hennes hjärta, inte hennes bröst" och sen får människan 870 likes och miljontals brudar som skriver " åååååh du är så bäst, vill ha en kille som dig " blablabla. WTF? är ni helt jävla dum i huvudet. Titta på killen? han ser ut som en riktig nörd, svin ful hela sitt liv, börjar gymma och färga håret plus ta lika fejkade ego bilder som en photoshop brud, och sen skriver alla jävla klyshiga repliker som finns om brudar och kärlek, och FÅR faktiskt brudar på det här viset?? jag hatar ny " snygga " människor, de är precis som ny rika, har ingen jävla aning om vad de håller på med och hanterar makten på helt fel sätt. Fy... äckliga jävla fejkstålballe höll jag på att skriva.... varför så jävla likes kåt på att skriva töntiga bög citat?!? va dig själv för helvete. over and out.


Nu drar jag till landet över helgen för jacuzzi, sprit, mat och jävligt bra umgänge. yo.

Postat av: Melina

HAHAHAHAHAHA!!!
I feel yah brother!

2012-10-12 @ 22:46:09
URL: http://melinaz.blogg.se



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: