breakfast?

Jag undrar om mina kära klasskompisar har tillbringat för mycket tid med varandra... titta in frukostarna liksom(från idag)... blir rätt avundsjuk och irriterad på mig själv som knappt äter frukost, en kaffe sen är jag klar, dock är den kaffen JÄVLIGT viktig annars är jag inte rolig.. men jag vill också kunna ha orken att fixa såhär god och bra frukost! fan er tjejer.... jävla ruttinerade ni är då, svin! ska försöka ändra på mina mat vanor så jag är jätte hungrig på morgonen så jag kan ställa mig och göra sån här fin och god mat!! puss på er tjejer
ni hittar till Emelie här och Melina här

Postat av: Melina

Hahaha hjärtat då! Nästa gång vi sover med varandra så fixar jag frukost åt dig! Puss

2012-09-19 @ 17:29:23
URL: http://melinaz.blogg.se



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: