LEGDAY

Hellu! Det var ett tag sen, sorry!  Inte skrivit sen i torsdags tror jag? jaja vad har hänt då? jo i Fredags åkte jag till norrköping med bästavännerna + Noah & Dimitri. Tattueringsmässa hölls där och vi bilade fram och tillbaka.        Jag och tjejerna hittade ett tivoli precis bredvid mässan så vi åkte massa roliga karuseller haha! fy vad det kittlades i magen! riktigt kul var en av atraktionerna! kom hem vid 00.30 ungefär, sen kom Nicke hit efter ha varit ute på krogen och sen sov vi. Igår gjorde jag inte så mycket, var i kungenskurva med mor, köpte lite vikter och andra tränings grejer, va ute och PW och sen åkte jag till Nicke och vi var ute lite med Jonas och sen kollade vi skräck!
 

   Idag har jag tränat hemma i ca 2H kanske? som vanligt mest ben + röv, men slängde in lite arm och mag träning oxå, dock kör jag inte det lika ofta eftersom jag inte har det så högt prioriterat på min want it lista och eftersom jag redan har skapligt med form där, iaf på magen som alltid sätt betydligt mer tränad ut än vad den är, weird!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: