FOREVER


* Jag har en konstig kärlek till forntiden, eller vad man nu ska säga, Sagan om ringen, avalons dimmor osv, gillar de långa håren och kläderna osv. Inget jag tänder på eller själv vill se ut som, utan story mässigt är det jäkligt intressant tycker jag!

* jag har blivit stört beroende av Sushi.. vet inte varför men jag är konstant grymt sugen på det!

* Jag ska alltid söka upp för mycket fakta om filmer och tv-serier, brukar oftast veta det mesta om productionerna, personerna, platserna osv.. vet inte varför men tycker nästan det är mer intressant än själva filmerna haha..

*Min klädsmak och det jag har på mig på dagarna är helt olika, köper nästan aldrig det jag verkligen vill ha för jag känner att pengarna måste räcka till annat, plus jag känner mig oftast obekväm i det jag tycker är snyggt för jag är för kort för att bära upp det snyggt enligt mig själv!

* Jag älskar fängelsen, tycker det är sjukt intressant och önskar nästan ibland att jag var en elak man i Usa som blev inlåst, de kvinnliga fängelserna verkar inte lika "roliga". Därför jag fastnar för fängelsefilmer och serier oxå, älskar miljöerna typ haha.

*jag föredrar saftsoppa när det kommer till valet med gröt tillbehör, de flesta älskar kanel och socker och bojkottar soppan, men den är fan god som satan!!

* Har alltid påstått att jag inte har nåååågon som helst aning om vad jag vill jobba med, men det stämmer väl inte helt, tror inte det finns något på jorden jag vill hellre än att skapa eller medverka i film, vilket det flesta vet! dock är jag dum och aldrig går kurser eller något pga av att jag helt enkelt räknar med att det är omöjligt att lyckas. Skulle jag få dra tillbaka tiden några år så hade jag börjat på någon sorts scenskola 100%.

*Jag pratar otroligt mycket engelska med mig själv, drar dialekter från olika delstater och länder, konstig sysselsättning..
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: