07.15

Back on track. sitter hemma och ska nog fixa te eller glögg  * dreggel *

idag började vi kl 07.15 för vi fick straff. haha .i tisdags skulle vi ha haft massa redovisningar färdiga ( tänkt att några skulle göra på tisdag & några idag ) men inte en ända jävel i klassen hade gjort klart så vi blev hem skickade från lektionen och fick straff att va i skolan tidigt så fick vi oxå närvaro för tisdagen ifall vi gjorde detta.

efter det så hade vi lite matte och sen slutade jag 10.10. efter de käkade vi och sedan stod jag och snackade massa med mamma om att åka och shoppa men det sket jag i sen. så ja. nu sitter jag här hemma och lyssnar musik!

en jätte gammal oredigerad bild.


Postat av: Johanna

BRO OF THE WEEKEND har startats upp igen!

Nu denna helgen hoppas jag på ännu mer som vill tävla i denna enkla tävling!

För det enda du BEHÖVER göra är att skriva en kommentar!!

Jag hoppas att just DU vill vara med i bro of the weekend :)

2011-11-25 @ 13:09:39
URL: http://kaffeflackar.blogg.se/
Postat av: alice

hej jag har veckans blogg kika gärna in och anmäl dig!

:):):):)

2011-11-25 @ 14:07:11
URL: http://alicebyfoto.blogg.se/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: