Dag 01 – Presentera mig själv

Jahapp, känns ju något weird men okej :)
Jag heter Denise Sofi Nicole H Holmsten. Är 16 år och fyller 17 den 7 februari. jag är ca 163 cm kort och blond.
jag har gått i brynjan skolan, solfagra skolan, kvarnberga(dansklass) och nu sågbäck yes jag går i sågbäcks (hotel resturang klass) eller hur man nu ska säga.
Om man ska försöka beskriva mig så är jag väl en kreativ all görare med ofta glatt humör eller pissit. flippar över väldigt snabbt från att vara glad till sur om något stör mig :) haha ..jaja jag tillbringar näst in till all min tid med min underbara pojkvän niklas och vi lever livet helt enkelt ! helt underbart :)
Niklas berättade nyss att det är 1 månad kvar till jul ! jasså , helt ointressant i denna text men iallfall :) .
   vad ska jag mer säga ? jag har hållt på med fotboll,dans gymnastik, musik och nått mer kanske.
jaja har inte så mycket mer att berätta.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: