Morning

 

Min otroligt glammiga helg gick ut på fester i fredags, gratis taxi,pizza, SÖMN och idag tårtfirande med lite släkt! woopwoop, hade riktigt roligt i fredags, skulle ut i går igen men var heeelt slut i kroppen så bara att ligga hemma och sova igenom dagen. Tittade på She's the man som visades på nån kanal. bästa <3

 

Snart kommer iallfall släkten, hanna kanske rullar förbi oxå? har ingen aning får se när hon vaknar... jaja jag har iaf bakat familjens fulaste tårta ever, vi brukar ändå vara ganska noga med hur den ska se ut osv men nu slängde jag bara på massa bär för jag orkade inte pyssla så mycket idag med den. nu fick ni iaf en risig bild på mig från fest nummer 2 i fredags, sen en på tårtan och en bild på Sara & Simon från party nummer 1! ha en bra dag !

 

 





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: