"tjäna pengar blabla"

På facebook och andra bloggar är det så jäkla mycket snack om detta med att tjäna pengar på sidor via reklam osv, då har denna fuling dykt upp ett antal gånger :


och ja jag blev självklart irriterad för sånt här skit går man ju inte på, MEN ändå klickade jag på den ? varför gör man de ? .. hur som haver så testade jag en liknande sida förut som hette nått med affli..blabla, visst man fick pengar men det gick otrooooligt segt om man inte la ner tid på det. Så nu har jag läst lite om denna filur och den verkar faktiskt mycket lättare att använda ? fixa lite länkar, lägga in lite reklam och viola så har man fått lite lätta grejer. Dock vet jag ju att reklam är otroligt irriterande MEN detta är lättförtjänat.( och gratis)

jaja whatever satt bara och tänkte på det ni får söka eran egen fakta ni behöver inte lyssna på mig :) nu ska jag fixa lite grejer och sedan ..ännu mer grejer :D

Postat av: Rasmus

Adsettings är kanonbra. Man får 40 kr för varje ny medlem man rekryterar och det är dessutom väldigt enkel att värva folk :)

2012-02-15 @ 10:44:11
URL: http://betalda-undersokningar.blogspot.com/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: