TRUTH

Något av det vidrigaste jag vet är gammal bil doft. Mår skit illa och skulle kunna lägga en pizza direkt när jag känner det.

Jag började med att manipulera folk som liten, hade en pojkvän genom hela dagis. De gånger han inte ville pussas så ljög jag och sa att han skulle få en guldbil i födelsedags present ifall han gjorde det. Funkade varje gång. Smartass redan då. ( han fick självklart aldrig någon bil)
 
Jag har under de senaste åren haft 3 beroenden i perioder. Glögg, ost & kex samt latte såklart.
 
Varjegång jag går på toa så håller jag min högra hand på min mufffff ( haha...)
 
något av det bästa jag vet är när folk pillar/masserar mitt hår/hårbotten
 
köttfärs är något av det värsta jag vet, något jag gillar som anses lite konstigt är kroppkakor!
 
Jag har sjuka humörsvängningar ibland och vara svin förbannad ena sekunden och överdrivet lycklig den andra. Dock visar jag det inte alltid lika ofta som det händer.
 
Jag har som alla andra mycket komplex och stör mig och vill byta ut i periodvis på en viss kroppsdel. Just nu är det mina ögon.
 
Mitt favorit djur är späckhuggare!
 
Jag önskar att jag var svinduktig på att sy..
 
Skulle jag välja en superkraft så skulle det vara att kontrolera andras vilja/tankar. fett awesome!
Folk som utstrålar osäkerhet och blyghet kan vara det mest osexigaste jag någonsin skådat.
 
Jag vet massa konstiga random saker om mig själv, men har nu suttit här i typ 1 timma och inte kommit på något mer så Hejdå!
 
 
 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: