ABOUT ME

En sak jag är rätt nöjd med mig själv (gåva/förbannelse) whatever. är att jag alltid får reda på allt. Nu tänker ni säkert - nähäää för du vet inte att jag tog din penna på matten tex! men jag menar inte sånt. Jag menar fakta, vitt på svart, sanning whatever. Vill jag veta något om den blonda tjejen som gick förbi på kvarbergsplan kl 13.40 i tisdags eller nått. Så vet jag sannerligen den brudens liv under loppet på max en vecka. Även info som är sjukt ointressant dyker upp. Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag alltid lyckas men både fakta och folk drar sig till mig på det sättet antar jag. Jag kan tex veta mer saker om en tjej jag bara sätt på bild än min bästa polare nästan, förstår ni?
   Så en sak som är säkert, irritera mig inte, för då lär jag veta alla dina värsta grejer inom kort period- inte för att hota eller hänga ut. Men jag läser igenom människor som en bok och värderar sedan efter alla + & -
bad I know men jävligt praktiskt i vissa stunder. watch out we got a badass overhere...
PEACE OUT




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: