SVINTRÖTT

jag tror jag däckar snart framför datorskärmen, men så blir det när man skjuter upp arbete.
I morgon är det deadline för tidningen, vilket inte kommer funka för vi har inte äns lagt upp bilderna på en sida än.. hehe... hursomhaver redigerade jag de sista bilderna nu, tog en timma ungefär... somnar vilken sekund somhelst.
   varför gjorde du det inte tidigare då dumfan tänker ni säkert, men jag har varit hos Hanna, sen varit med hannas bror lite när hanna drog och jag väntade på simon som bor väldigt nära henne, sedan kom Niklas och vi kolla film, sen kom Martin och Robin och visade Martins nya ljud i bilen, sen fortsatte jag och N och kolla film, sen drog han kl 11 och då började jag jobba även fast jag är dödstrött.
Godnatt.

Postat av: Anonym

För sen höra att den inte ska gå i tryck! Kul stt det inte kan sägas till i tid..

2012-09-28 @ 10:27:41



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: