Födelsedag

 
Okej! Igår fyllde jag ju 20, klockan 00.00 berättar min kära pojkvän att hans present till mig är en resa vart jag(vi) vill, antingen shopping eller sol och bad, och att han då payar detta, galen liten grabb det där! men så söt så !!
 
jag hade ju redan har fått Summerburst och Nike skorna av mami och company, men på morgonen hade hon lagt ner pengar till sprit i ett kuvert och moster hade köpt 2 flaskor chapel hill, klädhållaren(?) på bilden, galgarna, 6 vinglas 6 martiniglas + några specialansiktsmasker!
Vi åkte och handlade ( jag Sara och Martin) och fixade massor hemma sedan, på kvällen fick jag massa fina saker, ska försöka minnas det mesta.. hm..
Lösögonfransar, Vs-bodysplash,
Läppenna (ungefär samma naturliga nyans som min andra men denna är mer glansig än min andra som är matt!)
Halsband, armband, vinbox, vinflaska,liten champange, rosor, 2 triss, 4 glas från Carolina Gynning! ( vin och champange) och thats it tror jag? :)
Tror detta varit den bästa födelsedagen jag haft någonsin, mycket fint folk, sjukt fina presenter, bra stämning, allt. Yay! Tack så mycket allihopa  <3
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: