new in

 
Grabbarna skulle till skäris igår, och tydligen lika så mor och moster, så vi hämtade upp dem på vägen och åkte dit. skiljdes vid garaget så gick jag och familjen runt och käka samt shoppade lite. Fick massor av mamma, bilderna är ju inte svin bra men det är en lång ganska bred " finstickad" tunn halsduk, ( uppvikt på kortet ) en grå kjol, en längre svart "kofta?". halsband, torrshampo, ny hår och sminkborste, samt hudfärgade strumpbyxor, själv köpte jag ett nytt silvershampoo!

På kvällen blev jag hämtad av Saras snälla storebror, så åkte vi och hämtade henne och sedan landade vi hos Caroline för att fira hennes 20 års dag! Jag har nog aldrig stött på så mycket trevliga tjejer! de brukar vara så uppdelat på såna här " event" vilka som känner vilka, men absolut inte där! man kände sig väldigt inbjuden och dom var jätte trevliga! skit kul! :)


 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: